18. dm tek za ženske poteka pod okriljem aktivnosti, ki so v dm Slovenija namenjene ženskemu zdravju. K ženskemu zdravju spada tudi menstrualno zdravje, ki je dolgo časa veljalo za tabu temo in je bilo potisnjeno v ozadje po krivici, saj skoraj polovico prebivalstva po svetu in v Sloveniji predstavljajo ženske.
Problem menstrualne revščine je že pred leti prepoznala tudi Svetovna zdravstvena organizacija, naša država pa pri tem ni izjema. V pomoč zmanjševanja menstrualne revščine v Sloveniji sta tako dm Slovenija in Anina zvezdica stopila skupaj, da bodo donirani paketi vložkov Jessa predani v prave roke.
dm Slovenija je že s 1. februarjem 2024 med prvimi storil korak v smer, da bi osnovne higienske potrebščine postale še bolj dostopne vsem ženskam. Izdelki za žensko higieno dm-ove lastne blagovne znamke Jessa bodo tako vsaj do 31. decembra 2024 trajno znižani za najmanj višino DDV-ja, od 9,5 % do 18,35 %. Kot trgovska veriga, ki je med prvimi znižala cene izdelkov za žensko higieno, želi dm Slovenija pokazati ženskam, da prepoznava njihove potrebe, ter jim omogočiti, da se osredotočijo nanje, ne da bi se bale stroškov. dm si prizadeva spodbujati spremembe v dojemanju menstruacije, ki je znamenje zorenja in odraščanja, ne pa razlog za sramoto in skrbi glede denarja.